Dag Orchid Garden

23 november 2019 - Kathmandu, Nepal

Namasté,

Deze ervaringen hier en wat je zoal meemaakt krijg je inderdaad niet zomaar uit je hoofd gezet May,  begrijp heel goed dat je in gedachten bij ons bent! Heb je schilderijtjes elke dag bewonderd, staan nog steeds mooi op een rijtje in de library!! Leuk dat je ook op mijn logger bent!

Heb een geweldige laatste week gehad op school!  Vooral de lichtgevende dobbelstenen,  tellen, getallen stempelen, per getal tekeningetjes maken en stickers toe was natuurlijk een feestje. Dat wilden ze allemaal wel, heb het geweten haha. Donderdag was spelletjes dag. Estafette met ballonnen werd chaos, catch the tail was wel enigszins te doen, zo lachen hoe enthousiast ze zijn!
Het mupke doet het ook steeds beter:)))

Laatste schooldag op Orchid Garden! Hmm ja het viel niet echt mee om na 4 wkn afscheid te moeten nemen. Nog wat spulletjes gekocht voor in de klassen, potloden, pennen, lijm etc, voor de kids nog wat lekkers en dan te zien hoe blij en tevreden ze zijn met de kleine dingen, zo mooi! Zelf verwend met een mooie tekening en een prachtkaart. Laatste half uurtje nog met het mupke op schoot gezeten, om daarna te zien hoe blij het werd toen mamma( eerste keer dat ik haar zag) het kwam ophalen. Betere afsluiting had ik niet kunnen hebben!! Zo fijn om ze net dat extra beetje aandacht te hebben kunnen geven.
Orchid Garden mag trots zijn op deze school die door deze super mensen met hart en ziel wordt gerund! Keep on the good work!!!! We moesten vlgd jaar natuurlijk weer terug komen met gratis inwoning bij Bina. Kijken of ik mijn jongens zover krijg haha, lijkt me geweldig om dit samen te doen! Een nieuwe vrijwilliger Jack uit Engeland,  ongeveer hun leeftijd :p, blijft er gelukkig nog 3 wkn!

Het is weekend, beetje gaan voorbereiden op prasauni. Wasje doen, wat inkopen, haren verven poging tot althans haha,  lunchen met Rama...Maandag vertrek! Zal wel even een verschil zijn, alleen al het dik uur lopen 's morgens door het erg drukke stoffige Kathmandu gaan we missen haha.  Raakte er net aan gewend. Mss proberen thuis voort te zetten, goed voor me hiii, maar dan zonder mondkapje! Maarten en Cynthia die maandag weer naar Nederland vliegen hebben ons al wat ingelicht over prasauni. Zal wel goed komen! Mss morgen nog wat leuks doen samen.

Fijn weekend allemaal,  love you xxxxx

1. Bryan:
    23 november 2019
    Hey lieve tantie, super foto’s weer 😍 zal inderdaad wel even wennen worden als je dalijk weg gaat uit de grote stad 😅 volgend jaar weer terug !!! Dan ga ik toch ook mee haha ! Wat fijn dat kindjes zo dankbaar zijn met al wat schrijf en teken spulletjes. Volgens mij heb je gelukkig wel veel lieve mensen om je heen.

Gelukkig heb je dalijk wel iets minder stoffige omgeving 🤣.

Allerliefste tante , heel fijn weekend ook voor jou daar en succes met haren verven 😅. Denken aan jou . ❤️😘
  2. Eugenie van de Veerdonk:
    24 november 2019
    Allemaal samen ...dat zou geweldig zijn!! 🤣🤣
  3. Annelies van eupen:
    23 november 2019
    Hoi lieverd. Fijn om je verhalen te lezen. Ben dan zo dicht bij je. Hele fijne tijd daar nog. Love you. Dikke boesa habibati 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋
  4. Irene en je vader:
    25 november 2019
    Hallo schat hier een beruchte van ons met Frenk was niet zo leuk maar was gisteren bij hem het ging wel beter we wilden hem mee nemen eten gaan had met Bryan af gesproken je maak wel veel mee mooie fotos gestuurd we vinden die berichtjes prachtig schat lieve groetjes dikke kus van ons❤️💋💋👍👍👍👍👍🎎