Phokara

9 december 2019 - Pyutar, Nepal

Namaskar,

Phokara was in één woord geweldig!!! De Himalaya, world peace stoepa, het meer, lekker eten en drinken, zacht bed, warme douche, we hebben genoten!!!
De heenreis in de locale bus was wel vreselijk, mijn ergste rit ooit. De chauffeur hield geen rekening met de gaten in de weg en racete er in volle vaart overheen. Lia en ik zaten op de achterbank en vlogen soms halve meter omhoog. Zelfs bij een botsing met een motor reed ie gewoon door, vreselijk. Maar toen we in deze mooie stad met zijn waanzinnige uitzichten aankwamen waren we dit snel vergeten. Alleen ons lijf moest een beetje resetten haha. De volgende dag naar de waterval, cave en de berg op naar de world peace stoepa. Mijn god wat was dat mooiiii !!! Prachtig mooie stoepa met de Himalaya recht voor je neus. Dan gaat er wel wat door je heen!! De berg afgelopen met heel veel keien, hoe hebben ze het voor elkaar gekregen, en met het bootje over het mooie meer terug. Nou onze dag kon zeker niet meer stuk! Zometeen vertrekken we weer naar het platteland. Toch maar weer een taxi gepakt hihiii. Morgen weer voor de laatste dagen naar ons schooltje...

Wacht nog op antwoord van Bharat naar welke school het sponsorgeld van jullie naartoe gaat. Hoort het zo snel als mogelijk. Hopelijk is er nog tijd om er zelf naartoe te gaan!

Liefs knuffels en tot heel snel xxxx

1. Kathy:
    9 december 2019
    Wat leuk dat je zoon mooie dag hebt gehad en een lekker zacht bed!!! 😍🙈Hihi. Heb tot nu toe niet zo vaak gereageerd maar geniet met volle teugen van je reisverhalen lieve Eug (ben stiekem ook weer heel blij als je weer thuis bent!) Love you ❤️❤️
  2. Annelies van eupen:
    9 december 2019
    Hoi lieverd prachtig dat je dit allemaal mee hebt gemaakt. Geweldig habibati 💋 💋 💋 💋
  3. Ans:
    9 december 2019
    Wat zal dat heerlijk zijn geweest, en groot gelijk dat jullie lekker met de taxi terug zijn gegaan naar Prasouni!
    En wat gaat de tijd dan toch ineens snel..... en wát ben ik benieuwd om al jullie verhalen te horen!!!
    Geniet nog maar even van de rust en ruimte daar, voor je 't weet zitten jullie weer in het hectische KTM.
    Heel veel liefs voor jullie beiden!!!
  4. Claudje:
    9 december 2019
    Hey Eugie, prachtige foto's, lijkt me idd indrukwekkend.
    Liefs Claud🙏💋
  5. Yvon:
    10 december 2019
    Wat een prachtige foto's weer. Cadeautje na die vreselijke rit haha. xxxxxxx
  6. Irene en je vader:
    10 december 2019
    Hallo schat na zoon mooi weekend ben je die. Bus reis wel vergeten wat mooie fotos wat gestuurt heb nu weer maar de kids schat
    Lieve groetjes❤️💋💋👍👍👍
  7. May:
    11 december 2019
    Weer een mooi verhaal. Goed dat jullie de taxi terug genomen hebben ! Heel begrijpelijk! De laatste dagen aftellen !
    Geniet nog even van de rust daar.
    Lieve groetjes , ook aan Lia