Weekend Bhaktapur en Nagarkot

19 november 2018 - Nagarkot, Nepal

Namasté,

Het weekend eerst naar Bhaktapur, het mooie tempelcomplex!  Jazeker met de local bus, prop en propvol haha. Daarna door naar Nagarkot, weer met de local bus, also very bumpie. Nagarkot ligt 2000 meter hoog, dus iets moeite met de bergen oplopen. Prachtige natuur uitzichten, mooie sunset, ( sunrise was iets minder, erg nevelig), stukje Himalaya gezien yeahhyy, zo mooi! Bevolking alweer super vriendelijk en warm. Bijna geen toerisme, dus bleven lachen, zo grappig. De hike was ook wel heftig, dalen dalen, dat waren mijn teentjes niet zo gewend. Maar zeer de moeite waard! Heerlijk gegeten bij de grote stoepa boeddhanat. Al met al weer geweldig!

Vandaag was ik iets te laat op schooltje. Wilde onderweg kleurplaten kopiëren voor mijn kindjes. Dat ging niet zo gemakkelijk, nepalees style, uiteindelijk toch gelukt. En blij dat ze weer waren, ongelofelijk. Had ook speelkaarten gekocht om ze spelenderwijs leren te rekenen, werd een chaos bij de kleintjes haha. Morgen weer proberen. Was blij om ze weer te zien mijn mupkes.

Moet alweer stoppen want Bharat komt eraan. Kijken of ik morgen de bergen in ga mwaaahhh.  Hou jullie op de hoogte!

Veel liefs xxxxxx

1. Ans:
    19 november 2018
    Ongelofelijk wat jullie allemaal doen en meemaken, ik leef helemaal met jullie mee, heerlijk!!! Liefs, Ans
  2. Ineke:
    19 november 2018
    Hoi sjatebout ziet er heftig uit allemaal o mijn god dat eten 😅die huisjes en alles 😞je doet het super hoe voel je je nou lieverd vond het weer 😳👌👌👌👌hou heel veel van jou en ben super trots weer 🙃💗💗💗💗💗💗tot snel weer dikke dikke knuffel voor jullie tot snel voor jullie allemaal 💋💋💋💋💋💋💖
  3. Mam en Mai:
    19 november 2018
    Schat ik APP je straks ik krijg niet alle letters ge gebruiken pfff 😢😭❤❤♥️
  4. Monique:
    19 november 2018
    Wat fijn dat er ook voldoende afwisseling is tussen werken en land en cultuur verkennen.
    Daar waar je dit weekend geweest bent was dat de plek waar je sponsor geld naar toe is gegaan? Of heb ik dat verkeerd begrepen......🤔
    Dikke 💋 💋 💋 en ook de lieve groetjes van Jacco
  5. Claudje:
    19 november 2018
    Hey Eugie, weer prachtige foto's en een mooi avontuur.
    Namaste 🙏💋
  6. Irene en Pap:
    19 november 2018
    Hallo Schat wat je daar allemaal mee maakt geweldig en petje af. We zijn altijd benieuwd op de berichtjes en dan die prachtige fotos schat lieve groetjes van ons Irene en je Vader