Koud!

21 november 2018 - Kathmandu, Nepal

Namasté,

Ook hier wordt het steeds kouder, tja wintertime! Op school tocht het zo erg omdat de deuren niet dicht kunnen ivm kapotte lamp, geen licht genoeg. Vanmorgen op zoek naar een gloeilamp, gelukt hiii. Stroom is hier niet zoals thuis, was wel even beetje eng haha maar we hebben licht, geen bibberende kids meer!! Met de wat oudere kinderen gaat het spelen, memorie...kaartspellen, engelse les etc best goed. De kleintjes blijft een chaos haha.  Ais je met eentje iets doet komen er gelijk 10 anderen aan gestormt. Zeg dan maar eens, op je beurt wachten tegen zo'n lieve snoetjes! Vrijdag is natuurlijk weer knutsel en dansfeest.  Morgen al beginnen met papierenmandjes maken, had nog papier over. Alvast mandarijnen gekocht, veel te duur natuurlijk, voor in het mandje. Morgen nog wat snoepgoed zien uit te halen. Wordt weer een feestje!

Zaterdag ga ik weer richting Chitwan en dan de bergen in, daar waar Bharat vandaan komt. Hij heeft daar een project opgestart waar het sponsorgeld naartoe gaat. Iets met nieuwe laptops etc. 80% van dit soort spul doet het niet in Nepal, helaas! Blijf een nacht bij de moeder van Bharat slapen.  Geen toerisme, de real nepali life.  Ben zo benieuwd!! Aangezien dit een unieke kans is, willen Lia en Frank ook graag mee. Vind ik wel net zo gezellig!

Onze Bharat is een zo bijzonder iemand. Hij had wat tipgeld gekregen van sponsors uit nederland die hier waren. Daarmee is hij meteen de volgende dag een familie gaan helpen die alleen een golfplaatje boven hun hoofd hebben. Het is 's nachts behoorlijk koud aant worden. Dus ging hij plastic ( voor soort van muren te maken) en matjes voor op de grond kopen. Wordt er stil van...

De tijd vliegt zo voorbij hier. Ongelofelijk dat ik vlgd week nog maar 3 dagen op schooltje ben. Donderdag wat rustig aan en vrijdag alweer vertrek naar huis. Nog niet denken aan afscheid nemen pff. Wel heerlijk om mijn eigen zonen, familie, vrienden weer te zien. En gewoon water uit de kraan drinken haha

Lieve groetjes knuffels kusjes Love you xxx

1. Annelies van eupen:
    21 november 2018
    Hoi lieverd ja inderdaad tijd gaat zo snel. Geniet ervan want hier is het ook koud brrr. Dikke boesas voor jou en al die lieve mupjes. Love you xxxxx
  2. Bryan:
    21 november 2018
    WoW , wat een verhaal alweer.
    En wat leuk dat de kindjes zo leergierig zijn !!🤗. En lijkt me inderdaad een bijzonder persoon die bbharat , wat leuk je zo iemand heb mogen leren kennen in je leven. Een hele mooie tijd bij bbharat thuis. Geniet er nog eventjes van en ja tijd vliegt,
    Maar we zijn ook weer blij als we je weer zien , we denken aan je . Dikke knuffel 😘😘😘
  3. Yvon:
    21 november 2018
    Hoi sjattie. Ik kijk altijd uit naar jouw verhalen. HEERLIJK!!!. Geweldig dat je het zo
    naar je zin hebt. Knoeffies van ons allemaal.
  4. Claudje:
    21 november 2018
    Wat super wat je allemaal weer doet voor de kleintjes. Die zullen je dans moves nooit vergeten zoals wij allemaal, die bewegingen op ons netvlies gebrand hebben😁😂👍. Hopelijk kan je nog zien hoe het project in de bergen uitziet🙏.
    Namaste
  5. Ans:
    21 november 2018
    Heerlijk om te lezen ❤ en wat mooi dat Lia en Frank ook mee gaan naar Prasauni, (ook) daar ga je het échte Nepal zien! Ik vindt 't een fantastische plek, geniet van jullie trip. Enne..... bergen ga je daar niet zien..... Wens jullie een kei-goede reis 🙏 en ben weer benieuwd naar 't vervolg van jullie avonturen! Liefs, Ans 😘
  6. Myr:
    22 november 2018
    😍 Hallo 💫Eugie💫Engel❤
    GOD heeft toch echt mooie liefdevolle Engelen naar de aarde gestuurd😙 Ben trots op jullie allemaal❤ Zooooooooooooo lief jullie onderneming. Dankjewel goeierds ❤❤❤ LoveYou Mè
  7. Irene en je vader:
    22 november 2018
    Hallo schat we zijn ook weer blij als je thuis komt je heb daar voor die kindertjes goede dingen gedaan hier bij ons is het ook koud schat lieve groetjes van ❤️💕💕❤️
  8. Kelly:
    24 november 2018
    Liefste tante, als ik jou verhaaltjes lees dan zit ik met tranen in mijn ogen.. ben zo blij en dankbaar dat jij dit mag meemaken en dat je je zooo goed erbij voelt ❤️❤️ Meer had ik niet kunnen wensen 🤗🤗 wat een bijzondere mensen om je heen!! Nog eventjes en dan weer richting ons.. snap dat dat met dubbele gevoelens is 😅😢 ben SUPER trots op jou!! Love youuuu ❤️❤️❤️