De tijd gaat snel....

6 december 2019 - Pyutar, Nepal

De week is alweer omgevlogen. Deze week eigenlijk alleen op school geweest en ik kan je zeggen, tis best druk en vermoeiend,  maar zo leuk om te doen! We hebben ook uit de boeken wat gedaan maar hoofdzakelijk toch in alle klassen creatief bezig geweest haha. Alle klassen opgefleurd met zelf gemaakte slingers, tekeningen, kaartspellen, memorie gedaan etc...ze vinden het allemaal zo geweldig. Als ze ons zien aankomen beginnen ze allemaal hun klasnummer te roepen, hopend dat we daarheen komen. We hebben geprobeerd het zo goed mogelijk te verdelen!! De directeur lijkt het goed te vinden...
Als we rond half 5 thuis komen, wachten ons de kindjes van het dorp al op. Meestal wordt er badminton, hide and seek gespeeld, vandaag ook tattoos met hun gedaan. Gisteren nog snoepjes van mijn lieve zus uitgedeeld, zo geweldig! Zes uur wordt er dal bhat gegeten, nog een koude douche, kopje thee en dan vinden we het al bijna bedtijd, samen met de kindjes en kippen op stok haha.
Dit weekend is er tussentijdse evaluatie en zouden we naar Pokhara gaan. Bharat weet nog niet of hij meekan. Anders gaan lia en ik alleen. Dus zaterdag weer flink paar uur reizen, blijven dan wel tot maandag.
Dan is het nog een weekje school op platteland en 3 dagen Kathmandu. Het aftellen is langzaamaan begonnen. Zal dit alles gaan missen, krijgt toch wel een hechte band met elkaar, ondanks dat sommigen geen enkel woord engels spreken. Hebben ook al een nepalese naam, ik ben chani en Lia toeli ,de kleine en de grote haha wordt flink wat afgelachen hier, vooral toeli met haar droge humor en dan nog hoe het hier aan toe gaat, je hebt geen idee, ongelofelijk!
Twee maanden is toch best lang om van huis te zijn, kijk dus ook wel uit naar 20 december om daarna heerlijk met mijn familie kerst te vieren. Heb jullie allemaal zo gemist! Vooral mijn jongens!
Nu moet ik echt naar bedje, rond 5 begint hier de dag :p
Truste en tot snel...dikke knuffels xxx

1. Kelly:
    6 december 2019
    Hi lieve poepie! De tijd vliegt inderdaad! Snap dat het vermoeiend is 😅 zijn ook zo veel kindjes haha! Bijna weekend 🤗 wat zien de klasjes er gezellig uit met de slingers 😍 heel leuk gedaan! Tot snel lieve ❤️🥰😘❤️
  2. Monique:
    6 december 2019
    Chani....... mooie naam eigenlijk!
    Wat een mooie verslagen en foto's maak je toch! . Ik kan me er wat bij voorstellen als jullie de school naderen en alle kids beginnen te roepen om jullie aandacht. Geweldig. Jullie maken het leven van deze kinderen echt een beetje mooier en gelukkiger. Daar ben ik van overtuigd. Geniet van elk moment.💝
    Hier is de Sint weer vertrokken. Iedereen is er nog (iedereen lief geweest)
    Het was de afgelopen dagen erg koud. Vorst en erg mistig. Triestig dus..... Je mist niets wat dat betreft. Daarom geniet, want het is zo 20 december. Dan verheugen 🎂wij ons om je weer in ons midden te hebben😍. Dikke 💋💋💋
  3. Claudje:
    Goedemorgen takka Chani Eugie,
    Zojuist je verhaal gelezen met een kopje koffie. Zie al voor me hoe de kindjes roepen om jullie en jullie met een smile van oor tot oor erheen lopen.
    Geniet nog maar van de kindjes en ook fijn om je nog eens in het land te zien😁😘🙏
  4. Annelies van eupen:
    6 december 2019
    Hoi schat ja inderdaad de tijd vliegt. Vooral als je zo druk bezig bent als jij. Geniet nog van de laatste 2 weken.. Ik verheug me om je weer te zien. Hele dikke boesas habibati en dikke knuffel voor de kinderen daar. Love you ❤️ ❤️ 💕 😍 👍
  5. Anita franken:
    6 december 2019
    Verheug me op je terug komst Chani. Leuke naam, beetje jordaans. Hey chaan 😂😂.
    Knuffel ❤️❤️
  6. Ans:
    6 december 2019
    Weer heerlijk om te lezen, heel bijzonder allemaal!!!
    Liefs ❤❤❤
  7. Cynthia:
    7 december 2019
    Goed om te lezen dat alles goed gaat en dat jullie je plekje gevonden hebben in Prasouni! Veel plezier in het prachtige Pokhara en geniet van de laatste dagen. Liefs Maarten en Cynthia
  8. Irene en je vader:
    8 december 2019
    Hallo schat we zijn blij als je weer thuis bent als je het druk heb gaat de rijd snel we genieten van je schrijven en de fotos hier staat de kerstboom al op scat lieve groetjes van ons❤️💋💋👍👍👍👍🎎
  9. May:
    Hallo Chani.
    Wederom genoten van je ( jullie ) verhalen ! Het klinkt allemaal erg goed. De tijd vliegt , nog een kleine 2 wkn .
    Maak er er nog mooie wkn van , met die mooie mensen en enthousiaste kinderen .
    Groetjes , ook aan Lia
  10. Len Krijgsman:
    8 december 2019
    Wat een leuk verhaal weer...wat doen jullie het toch leuk daar, “jullie” kindjes zullen jullie zo dankbaar zijn! Geniet er nog maar even van😘
  11. Irene en je vader:
    15 december 2019
    Hallo schatert mooie berichtjes we genieten ernog altijd van maar het gaat nu snel je komt bijna naar huis ik moet de 14 januari naar het zieken huis dan zal alles wel goed zijn schat lieve groetjes welkom thuis❤️💋💋👍👍👍👍😇