Orchid Garden

9 november 2018 - Kathmandu, Nepal

Namasté,

Vanmorgen met Frank en Lia dik uur naar hun schooltje gelopen. Toen ik aankwam wist ik niet wat ik zag. Zo fijn georganiseerd met veel spulletjes etc. En dat allemaal gesponsord door nederlandse mensen. Nepalese Bina die het schooltje runt doet dit met heel veel overgave en passie. Het zijn allemaal haar kindjes haha. Zo fijn om te zien dat ik er best emotioneel van werd. Ga er zeker nog terug, vooral omdat de kindjes nu ook vrij waren ivm festival. Daarentegen kijk ik er ook weer naar uit om maandag naar mijn primitieve schooltje te gaan waar ze maar enkel één voetbal hebben. Bharat wil met mij naar een project waar ze jullie gesponsord geld hard nodig hebben, maar ik wil hem toch ook vragen om iets voor 'mijn schooltje'te kopen.

Ik heb jullie zoveel te vertellen, maar door alle indrukken hier lukt dat niet zo. Lijkt wel alsof ik van de hak op te tak spring hahaaa. Probeer mijn best te doen!

Zo nu opruimen, net wentelteefjes gehad als avond eten.

Veeel liefs en tot snel xxxxxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Len Krijgsman:
    9 november 2018
    Zo leuk om weer een verhaaltje van je te lezen, zo kunnen we lekker blijven meegenieten van je leuke avonturen!! En hopelijk kan er iets voor jouw schooltje worden gekocht😊😘