Chitlang

4 november 2019 - Kathmandu, Nepal

Hiii jullie,

Weekend vrij, even lekker er tussenuit geweest! Na een paar uur bumpy rijden aangekomen in het mooie groene Chitlang. Samen met oud vrijwilliger Frank en zijn nepalese vriendin Rama.  Het is een prachtige groene vallei, een cadeautje na een week Kathmandu.  Lijkt wel of ik nu minder goed tegen de drukte kan dan vorig jaar! Misschien iets langer wennen,  ben hier tenslotte nog maar een week! En vooraf ook wel druk geweest. We zullen het zien. En heb het platteland natuurlijk ook in het vooruitzicht!

Het was een geslaagd weekend, gewandeld,  boottocht, kampvuur en veel gezelligheid! Helaas gaat vandaag niet al te best, darmen toch wel wat van streek, misschien teveel dhal bat!? Durf de route naar school niet aan jammer genoeg. Zal morgen beslist beter zijn, genoeg loperamide bij!! Dan maar beetje wasgoed doen etc...

Veel liefs en tot gauw weer xxxx

1. Irene en je vader:
    4 november 2019
    Hallo schat beetje van streek van dat eten daar gaat wel over we missen je wel wel een mooi weekend gehad ook nog met kampvuur we kijken wel als je een berichtje stuurt hier bij ons is alles goed lieve groetjes Irene en Pap❤️❤️👍👍👍👍👍👍
  2. Annelies van eupen:
    4 november 2019
    Hoi lieverd jammer van de darmen. Ik heb er in Italië ook 'n beetje last van. Gaat snel over. Doe nog even rustig aan. Daarna kun Je fijn bij de kinderen aan de slag. Dikke knuffel voor jullie allemaal. Love you ❤️ 💕 😍 👍
  3. Ineke:
    4 november 2019
    Ben zo trots op jou lieve zus gaat helemaal goed komen zeker weten dikke dikke knuffel voor jullie tot snel en tot snel 👭💕🤗💋💖
  4. Yvon:
    Beterschap sjattie. xxxxx
  5. Ans:
    4 november 2019
    Even rustig aan en dan komt 't vast wel weer goed!
    Misschien moet je ook nog gewoon een beetje acclimatiseren?
    Lieve groet, Ans
  6. Jose:
    Hoi lieverd
    Wat een avontuur weer
    Ik geniet van je verhalen en foto's
    Liefs van mij😘❤️🌴🌞
  7. Claudje:
    5 november 2019
    Hey takka takka,
    Daar zijn onze verwende buikjes niet aan gewend🤭.
    Hoop dat je al beter bent en weer met de kindjes aan de slag kunt. 💋