Weekend

8 november 2019 - Kathmandu, Nepal

Namasté,
Ik zal morgen proberen iets uitgebreider verhaaltje op de log te zetten. Had een drukke maar wel leuke schoolweek. Maar 's avonds zo moe, te moe om nog te schrijven. Veel lopen, veel kindjes, nog steeds veel indrukken,  maar gelukkig went het al beter, begin me te settelen en voelt het al meer als thuis komen hihiii. Leer de kinderen beter kennen en als ik die lieve smoeltjes zie,  weet ik weer waarom ik hier ben!!! Zo enthousiast en blij met de kleine dingen!
Zondag ga ik met Rama naar schooltje waar de meeste kinderen van mijn schooltje van vorig jaar zijn geplaatst, kan niet wachten! Hoop dat ze me nog herkennen!!!

Foto's moet weer wachten tot maandag op school, daar werkt wifi het best. Dus nog even geduld haha ;)

Veel liefs, dikke kus xxx

1. Hubertus v d Veerdonk:
    8 november 2019
    Hallo Eugenie we zijn blij als je ons wat schrijft je hebt het wel druk daar ik kreeg een foto daar waren jullie een lekker pilsje aan het drinken we denken heel veel aan jou schat lieve groetjes van Irene en Pap ❤️👍👍👍
  2. Annelies van eupen:
    9 november 2019
    Hoi schat. Fijn dat je je weer thuis voelt. En zeker herkennen de kinderen jou. Wie vergeet jou nu? 👌👌👌👌😘👍💋💋💋💋❤️❤️❤️
  3. Monique:
    11 november 2019
    Ha ha ha ...dat is helemaal waar Annelies. De leukste en liefste vrijwilliger/juf kun je toch niet vergeten?!.
    Je zit er weer helemaal in zo te lezen. Dat is top. En maak je inderdaad niet druk om dat schrijven. Een teken van jou dat het goed gaat is al voldoende. En schrijf maar meer als je echt de rust en zin ervoor vindt. (tuurlijk is het leuk om beeld te krijgen van hoe en wat je meemaakt)
    Hier is het koud. het heeft al gevroren in de nacht. Nog even en de bomen hebben hun blad weer volledig verloren (kale boel) De kerstspullen liggen al in de winkel. Arme Sint. De pieten kwestie speelt weer op. Je mist niets Eugi. Elk jaar weer het zelfde liedje. Geniet van alle mooie indrukken en vooral van die kleine vrolijke en dankbare snuitjes.
    We love you habibi. DIKKE X