Principal

3 december 2019 - Pyutar, Nepal

Goeie morgen lieve sjatjes,

Het is nu 6 uur 's morgens en voordat ik een wasje ga doen bij de pomp buiten even een update van de principal, volgens mij is iedereen wel benieuwd. Er is niet zoveel gezegd. Op ons verzoek, een gesprekje gehad van misschien 5 minuutjes. Het ging er hoofdzakelijk om dat we  gisteren eens konden meelopen bij de juffen in de klas hoe zij te werk gaan. Normaliter als wij in de klas kwamen was de juf gone. Dus nooit echt kunnen zien hoe zij het doen. De meesten geven best aardig les met de kennis die ze hebben. We gaan proberen de middenweg te nemen, wat les en wat creativiteit. Want als je ziet hoe blij en enthousiast de kids zijn als ze ons alleen al zien,  mem today our class please please, doet je dat zoveel.  En ach ja de directeur, beetje grumpy man, die ook niet beter weet! Zoals Ans zegt; Jij verandert Nepal niet,  Nepal verandert jou!!
Het begint aardig te wennen hier, krijgen er routine in. Maar wat is het toch een waanzinnig mooie plek dit platteland en niet te vergeten de super gastvrijheid, ongelofelijk!!

Fijne dag allemaal!! Namaskar xxxxxx

Geniet!!
    X
  2. Ans:
    Namaste Eugènie en Lia,
    Wat is 't toch heerlijk om jullie (zo herkenbare) belevenissen te lezen!
    Wat goed dat jullie met de "principal" het gesprek zijn aangegaan en mooi dat jullie gekozen hebben om te blijven.
    Het is natuurlijk geen Orchid Garden hier, dus vergelijken heeft geen zin.
    "Treed met een frisse blik dit nieuwe avontuur tegemoet,
    dan doe je 't eigenlijk altijd goed" (het is hier Sinterklaastijd hè 😉
    Respect voor jullie creativiteit en nog een hele goede tijd daar!!! Liefs, Ans
  3. Annelies van eupen:
    Hoi schat
    Fijn om weer je verslag te lezen. En dat jullie in gesprek zijn gegaan. En inderdaad Nepal verandert jullie. Ben zo benieuwd naar alles live te horen. Maatje blijft nog 'n tijdje daar ondanks dat de tijd snel gaat. Hele fijne tijd daar en hele dikke boesas habibati. Groetjes voor jullie allemaal en knuffels voor de kids ❤️😍💋💋💋💋💕🙏
  4. Anita franken:
    ❤️❤️❤️