Oud leerlingen

11 november 2019 - Kathmandu, Nepal

Namasté,

Gisteren zijn we naar de school van de zoon van Bharat geweest, soort van open dag voor ouders en familie. Denk dat we de enige buitenlanders waren. Je kon er spelletjes doen en natuurlijk lekker eten, optredens...hadden zich erg veel moeite gedaan en alles was zelf door de leerlingen geregeld. Knap hoor! Het was dan ook wel een betere school. Barghat deed zelf ook een zang optreden, natuurtalentje!!

Vandaag zijn we naar het schooltje geweest waar sommige van mijn kinderen van vorig jaar zijn geplaatst! Het waren er ongeveer stuk of 10. Zo geweldig om ze weer te zien en te zien dat het goed met ze gaat!! Ze herkenden mij ook nog...ook de danslesjes haha, zo leuk!!
Best een grote school, van groep 1 tm 10 zoiets. Zag er goed uit en fijne leerkrachten! Me happy!! Daarna uitgenodigd bij Rama thuis. Eerst geluncht, wandeling door mooi stuk groen in Kathmandu gemaakt, wist niet dat het bestond haha, en daarna heerlijke dal bhat gegeten. Ontzettend verwend!! Ze wilde persé dat we bleven slapen,  dus morgen vanuit hier naar school, dus op tijd naar bed.

Truste en tot snel weer xxxx
Foto's volgen....

1. Annelies van eupen:
    11 november 2019
    Hoi lieve habibati. Zo fijn altijd om je verhalen te lezen. Probeer me in jou daar te verplaatsen. Geniet ervan en dikke knuffel voor jullie allemaal 💋 💋 💋 💋
  2. Yvon:
    11 november 2019
    Wat een prachtige foto's weer. Geniet er elke keer weer van. Knoeffie xxxx
  3. Irene en je vader:
    12 november 2019
    Hallo Eugenie we hebben mooie foto’s gekregen we vinden altijd mooi we zien dat het je goed bevalt en ook nog de kindertjes van een jaar geleden schat dikke knuffel van ons lieve groetjes Irene en Pap❤️👍👍👍👍👍