Durbar Square

10 november 2018 - Kathmandu, Nepal

Namasté lieve mensen,

Vandaag naar het tempelcomplex Durbar Square gelopen. Was weer lekker druk en stoffig haha. Wen er al bijna aan. Erg mooi maar wel schrikken wat de aardbeving teweeg heeft gebracht. Er is zoveel vernield en wederopbouw zal wel jaren duren. Als je al ziet hoeveel werk het kost om dit mooie houtsnijwerk na te maken. Gelukkig bestaan deze oude ambachten hier nog, kunstenaars!! Op de terugweg over een markt gelopen. Druk zeg ik je, kan ik niet beschrijven. Vooral de brommers, motors die overal toeterend doorheen rijden, de geur etc.

De diaree blijft aanhouden en voel me vandaag ook beetje rillerig.  Frank en Lia zijn zo lief om mijn wasgoed op te halen en wat rijst mee te nemen. Dus vanavond lekker thuis! Ik hoor ze al komen dus,

Me to sangar kanus...smakelijk eten!! Xxxx

1. Mam en Mai:
    10 november 2018
    Jammer schat dat je beetje ziek voelt 🕯straks beter wél mooi wat je me schrijft en wat je allemaal ziet 👍👄👄💋veel liefs van ons 💞❤
  2. Annelies van eupen:
    11 november 2018
    Hoi lieverd beterschap met de diarree. Gelukkig geen hoofdpijn. Geniet ervan. Dikke boesas habibati
  3. Claudje:
    11 november 2018
    Hey Takka takka, diaree is niet fijn. Vooral geen salades eten en ik weet niet of er ergens cola te krijgen is. En of er überhaupt iets herkenbaar te eten is😂.
    Hopelijk voel je je snel beter en kan je nog veel voor de kindjes betekenen.
    Dikke kus 🙏💋