Dance dance dance

15 november 2018 - Kathmandu, Nepal

Het waren alweer 2 hele leuke dagen op school. Meestal beginnen we met rekenles en daarna engelse taal. Tussendoor wordt er wat aan gerommeld en veel sister geroepen haha. Dus ik bedacht gisteren om een dansje te oefenen. Dit vonden ze geweldig, zelfs de juffen deden mee..lachen! Vandaag nog wat geoefent. Wel proberen te onthouden, ik ook, zodat we uiteindelijk een heel nummer vol krijgen. Net als bij de zumba juf haha. Knutselen doen ze ook niet echt aan, gewoonweg omdat er geen spulletjes zijn. Dus op naar een winkeltje. Gekleurd papier, kleurpotloden, lijm etc gekocht. Morgen wordt een feestdag, knutselen en dansen. Kan niet wachten! Zal jullie het resultaat zo snel mogelijk laten zien! Frank heeft nog wat kleurplaten voor me gekopieerd op andere schooltje, dus gaat helemaal goed komen met 'mijn kindjes' haha.

We hebben ook al plannen voor ons vrije weekend. Zijn van plan om naar Nagarkot te gaan en een hike te gaan doen. We blijven er een nachtje slapen omdat dit vlakbij de Himalaya ligt.  En als het weer een beetje meezit hebben we een prachtig uitzicht. Daar ga ik dus gewoon vanuit hihiii.

Fijne dag..avond jullie, ik ga ook weer chillen met de volunteers.  Ciao xxxxx

1. Siobhan:
    Leuk sjats! Leer ze maar een paar leuke dansjes van ons daar!!! Enjoy! 💃🏾😘🎉🙌🏽✨
  2. Fabien:
    15 november 2018
    Nagarkot is awesome! Doen! Goed bezig eugenie! Kom alleen niet in changunarayan terrecht, weet niet of je je mijn boek nog herrinnerd, daar is geen fijne slaapplek te vinden. Have fun
  3. Ineke:
    15 november 2018
    Hoi lieve poepie super doe ze maar lekker verwennen en dansende kindertjes er bestaat niks mooiers 😍😍😍😍❤💕🤸‍♀️🎉🎈♥️
  4. Marjo:
    15 november 2018
    Heerlijk sjatti, dat is genieten lachende kids, ❤️